Czarni

Czarni- potoczna nazwa organizacji zwalczającej wszelkiego rodzaju objawy buntu przeciwko panującemu ustrojowi i Mercerowi. Klan ten stanowią w większości Ludzie Czarnej Krwi, ale również zdrajcy wśród Białych oraz ludzie.
Klan Czarnych powstał po tym jak zaczęły pojawiać się pierwsze bunty po przejęciu przez Ludzi Czarnej Krwi władzy w Krajach Sprzymierzonych.

Na każde państwo przypada jeden oddział złożony ze świetnie wyszkolonych ludzi.
Władzę nad całą organizacją sprawuje Mercer, a poczynania każdego z oddziałów dodatkowo pilnuje władca każdego państwa.



Oddziały i ich przywódcy:





Imię: Marlon
Nazwisko: Quintus
Wiek: 38 lat
Rasa: Człowiek Czarnej Krwi
Miejsce urodzenia: Urodzony na wygnaniu za Górami Gromwath w krainie zwanej Andune Goor.
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Stanowczy, arogancki, zamknięty w sobie zdeterminowany, mściwy.
Umiejętności: magia wody na wysokim poziomie.
Broń: Sztylety
Stanowisko: Dowódca
Typ Czarnej Formy: Ofensywna      


Forma:






Imię: Aaron
Nazwisko: Nemeyeth
Wiek: 27 lat
Rasa: Człowiek Czarnej Krwi
Miejsce urodzenia: Urodzony na wygnaniu za Górami Gromwath w krainie zwanej Andune Goor.
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Narcystyczny, arogancki, ryzykant, przez wielu uważany za szalonego.
Umiejętności: Iluzja na wysokim poziomie, oraz magia mentalna.
Broń: Chopesz
Stanowisko: Dowódca
Typ Formy Czarnej: Umysłowa z domieszką defensywnej.


Forma:






Imię: Pierce
Nazwisko: Osstis
Wiek: 37 lat
Rasa: Człowiek
Miejsce urodzenia: Tserren-Via
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Spokojny, samotnik, melancholik, myśliciel, introwertyk.
Umiejętności: Kunszt tropicielski.
Broń: Łuk, kusza.
Stanowisko: Dowódca
Brak Formy. 






Imię: Blaid
Nazwisko: Jarib
Wiek: 44 lata
Rasa: Człowiek
Miejsce urodzenia: Urodzony na wygnaniu za Górami Gromwath w krainie zwanej Andune Goor.
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Chłodny emocjonalnie, samotnik, myśliciel, zawzięty, konsekwentny.
Umiejętności: Strategia, taktyka.
Broń: Półtorak
Stanowisko: Dowódca
Brak Formy.






Imię: Jevryk
Nazwisko: Crenno
Wiek: 29 lat
Rasa: Człowiek Czarnej Krwi
Miejsce urodzenia: Itter-Paht
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Beztroski, ciekawski, dowcipny, hałaśliwy, ekscentryczny.
Umiejętności: Posiada zdolność zmieniania stanu wody.
Broń: Katana
Stanowisko: Dowódca
Typ Formy Czarnej: Ofensywno-defensywna.

Forma:






Imię: Tiernan
Nazwisko: Nerio
Wiek: 28 lat
Rasa: Człowiek
Miejsce urodzenia: Tserren-Via
Klan: Czarni
Poziom: -
Charakter: Niezależny, zimny, zdecydowany, wyniosły.
Umiejętności: Świetny tropiciel, skrytobójca i łucznik.
Broń: Łuk, kusza, sztylety, puginał, sejmitar.
Stanowisko: Dowódca
Brak Formy.


Oddział specjalny: Honorowa Straż Międzypaństwowa 

  • Przywódca:

    Imię: Sierra
    Nazwisko: Runthar
    Wiek: 31 lat
    Rasa: Człowiek Czarnej Krwi
    Miejsce urodzenia: Urodzona na wygnaniu za Górami Gromwath w krainie zwanej Andune Goor.
    Klan: Czarni
    Poziom: -
    Charakter: Ambitna, arogancka, z pozoru spokojna kobieta przypominająca z zachowania bardziej przyczajoną żmije niż pannę. Brutalna, opanowana, prowokacyjna. Wierzy, że kobieta nie jest w niczym gorsza od mężczyzny i często konsekwentnie udowadnia to w boju.
    Umiejętności: Wykształcone receptory ciepła niczym u węża. Niezawodna w szkoleniach niereformowalnych jednostek bojowych.
    Broń: Floret, gizarma.
    Typ Formy Czarnej: Ofensywno-cienista.

    Zdjęcie:

       

          Forma:

        


Tajny Oddział: Tajna Kompania

  • Imię: Yanvar
    Nazwisko:  Ja’chael
    Pseudonim: Jednooki
    Wiek: 78 lat
    Rasa: Człowiek Czarnej Krwi
    Miejsce urodzenia: Urodzony na wygnaniu za Górami Gromwath w krainie zwanej Andune Goor.
    Klan: Czarni
    Poziom: - 
    Charakter: Yanvar jest osobą małomówną, tajemniczą, nonkonformistyczną i introwertyczną. Zdecydowanie woli działać na własną rękę, ale nie lekceważy rozkazów Mercera. Myśli swoje, ale rzadko kiedy mówi to co myśli. Jest bezpośredni i szczery, ale ma wyczucie taktu i dobrego smaku. Wierzy w swoje idee, ale również akceptuje poglądy i stanowiska innych. Konsekwentny, zaradny, inteligentny i opanowany w każdej sytuacji.
    Umiejętności: Ze względu na wiek i ciągłe rozwijanie swoich umiejętności udało mu się osiągnąć wysoki poziom kontrolowania otaczającej go przestrzeni, tzn. jest w stanie wyczuć na odległość każdy byt. Zmienia strukturę swojego ciała, oraz jest w stanie przenosić swoją świadomość do innych organizmów, doskonale włada różnego rodzaju orężem, jest szybki, zwinny, ale przy tym niezwykle silny. Jego umiejętności mentalne są na wysokim poziomie.
    Broń: Łuk, topór jednosieczny, miecz.
    Typ Formy Czarnej: Unikatowa

    Zdjęcie:


    Forma:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz