1. Wieku postaci
W zależności od rasy każda postać dożywa innego wieku. U ludzi wygląda to klasycznie. U Ludzi Krwi Białej/Czarnej wygląda to nieco inaczej. Do wieku 30 lat starzeją i dojrzewają tak samo jak ludzie, lecz po wieku 30 lat zaczynają starzeć się dwa razy wolniej dzięki czemu mogą dożyć nawet 200 lat.
2. Rasy postaci i umiejętności z nimi związane
Tylko postacie o Krwi Białej/Czarnej mogą posiadać umiejętności magiczne.
3. Stanowiska
Stanowisko (oczywiście zgodne z umiejętnościami postaci) po ostatecznym wybraniu nie może być zmienione przez postać, chyba, że za zgodą dowódcy oddziału.
Opisy stanowisk:
- Dowódca- osoba pełniąca najwyższą władzę w danym oddziale. Przewodzi resztą.
- Zastępca dowódcy- osoba przejmująca funkcje dowódcy na czas jego niedyspozycji.
- Skrytobójcy- osoba zajmująca się cichym i niepostrzeżonym zabijaniem konkretnych celów. Jest cicha, zwinna i świetna w swym fachu.
- Tropiciel/Szpieg- osoba zajmująca się śledzeniem bądź odnajdywaniem konkretnej osoby. Charakteryzuje się niewykrywalnością, zwinnością i dużą wytrzymałością.
- Mówca/Język- osoba o darze pięknej wymowy, elokwencji, świetnej pamięci i... zdolności wyciągania z innych informacji wszelkiego rodzaju sposobem.
- Posłaniec- osoba szybka, zaradna i sprytna. Jej głównym zadaniem jest przekazywanie informacji między klanami tak, by nie dać się złapać ciągle czyhającym na okazję Czarnym/Białym.
- Szturmowiec- to stanowisko jest tylko u Czarnych, gdyż tylko oni są w stanie prowadzić otwarte ataki. Osoba z tą funkcją charakteryzuje się dużą siłą fizyczną i ogromną kondycją.
4. Typu Formy Białej/ Czarnej
Do wyboru są typy:
- Umysłowy- większość umiejętności wynikającej z Formy opiera się potędze mentalnej.
- Ofensywny- umiejętności Formy oparte na otwartym ataku fizycznym i magicznym.
- Defensywny- umiejętności Formy wykorzystywane głównie do obrony.
- Cienisty- umiejętności Formy oparte na sprycie, niewykrywalności i szybkości.
- Unikatowy- najrzadszy typ Formy. Nie ma dokładnie stwierdzone jakie posiada umiejętności, bo są bardzo zróżnicowane. W dodatku osoby z tą Formą są bardzo rzadkie, gdyż energia wydzielana podczas przemiany jest taka silna, że ciało dziecka nie jest w stanie tego wytrzymać.
Uwaga!
Aktualnie ze względu na zbyt dużą ilość Członków o Formie Unikatowej wybieranie jej jest zabronione, no chyba, że za zgodą Administratora.
5. Wizerunku postaci
Zdjęcie postaci winno być realistyczne. Nie akceptowany jest przesadnie modernistyczny ubiór/wygląd, bądź elementy nowoczesne w tle.
6. Misji
Do każdej misji może być przydzielona tylko jedna postać lub więcej jeśli opis zadania na to wskazuje. Aby dostać doświadczenie za misję należy ją wykonać dobrze i opisać. Misje będą pojawiać się systematycznie.
7. Nazwiska
W Klanie Białych nazwiska pozostają nieznane, gdyż członkowie ukrywają się. Podobnie poza obszarami należącymi do klanu posługują się pseudonimami, by zachować dyskrecję i anonimowość.
Do każdej misji może być przydzielona tylko jedna postać lub więcej jeśli opis zadania na to wskazuje. Aby dostać doświadczenie za misję należy ją wykonać dobrze i opisać. Misje będą pojawiać się systematycznie.
7. Nazwiska
W Klanie Białych nazwiska pozostają nieznane, gdyż członkowie ukrywają się. Podobnie poza obszarami należącymi do klanu posługują się pseudonimami, by zachować dyskrecję i anonimowość.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz