Wyjaśnienia i informacje

Wyjaśnienia dotyczące: 

1. Wieku postaci

W zależności od rasy każda postać dożywa innego wieku. U ludzi wygląda to klasycznie. U Ludzi Krwi Białej/Czarnej wygląda to nieco inaczej. Do wieku 30 lat starzeją i dojrzewają tak samo jak ludzie, lecz po wieku 30 lat zaczynają starzeć się dwa razy wolniej dzięki czemu mogą dożyć nawet 200 lat. 

2. Rasy postaci i umiejętności z nimi związane


Tylko postacie o Krwi Białej/Czarnej mogą posiadać umiejętności magiczne.


3. Stanowiska


Stanowisko (oczywiście zgodne z umiejętnościami postaci) po ostatecznym wybraniu nie może być zmienione przez postać, chyba, że za zgodą dowódcy oddziału.


Opisy stanowisk

  • Dowódca- osoba pełniąca najwyższą władzę w danym oddziale. Przewodzi resztą.
  • Zastępca dowódcy- osoba przejmująca funkcje dowódcy na czas jego niedyspozycji.
  • Skrytobójcy- osoba zajmująca się cichym  i niepostrzeżonym zabijaniem konkretnych celów. Jest cicha, zwinna i świetna w swym fachu. 
  • Tropiciel/Szpieg- osoba zajmująca się śledzeniem bądź odnajdywaniem konkretnej osoby. Charakteryzuje się niewykrywalnością, zwinnością i dużą wytrzymałością.
  • Mówca/Język- osoba o darze pięknej wymowy, elokwencji, świetnej pamięci i... zdolności wyciągania z innych informacji wszelkiego rodzaju sposobem. 
  • Posłaniec- osoba szybka, zaradna i sprytna. Jej głównym zadaniem jest przekazywanie informacji między klanami tak, by nie dać się złapać ciągle czyhającym na okazję Czarnym/Białym. 
  • Szturmowiec- to stanowisko jest tylko u Czarnych, gdyż tylko oni są w stanie prowadzić otwarte ataki. Osoba z tą funkcją charakteryzuje się dużą siłą fizyczną i ogromną kondycją. 


4. Typu Formy Białej/ Czarnej

Do wyboru są typy:



  • Umysłowy- większość umiejętności wynikającej z Formy opiera się potędze mentalnej.
  • Ofensywny- umiejętności Formy oparte na otwartym ataku fizycznym i magicznym.
  • Defensywny- umiejętności Formy wykorzystywane głównie do obrony.
  • Cienisty- umiejętności Formy oparte na sprycie, niewykrywalności i szybkości.
  • Unikatowy- najrzadszy typ Formy. Nie ma dokładnie stwierdzone jakie posiada umiejętności, bo są bardzo zróżnicowane. W dodatku osoby z tą Formą są bardzo rzadkie, gdyż energia wydzielana podczas przemiany jest taka silna, że ciało dziecka nie jest w stanie tego wytrzymać.

    Uwaga! 
    Aktualnie ze względu na zbyt dużą ilość Członków o Formie Unikatowej wybieranie jej jest zabronione, no chyba, że za zgodą Administratora. 
5. Wizerunku postaci

Zdjęcie postaci winno być realistyczne. Nie akceptowany jest przesadnie modernistyczny ubiór/wygląd, bądź elementy nowoczesne w tle. 

6. Misji

Do każdej misji może być przydzielona tylko jedna postać lub więcej jeśli opis zadania na to wskazuje. Aby dostać doświadczenie za misję należy ją wykonać dobrze i opisać. Misje będą pojawiać się systematycznie. 


7. Nazwiska

W Klanie Białych nazwiska pozostają nieznane, gdyż członkowie ukrywają się. Podobnie poza obszarami należącymi do klanu posługują się pseudonimami, by zachować dyskrecję i anonimowość. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz