wtorek, 1 kwietnia 2014

Od Rais- ,,Niespodziewany list"

Filia rozdał karty. Wybraliśmy grę w pokera. Wzięłam pięć kart w ręce.
,,Dwa asy, dama, walet i czwórka..." - Myślałam.
Tonila wzięła trzy karty. Na jej twarzy zobaczyłam uśmiech. Leala wymieniła jedną. Po chwili Filia wziął jedną i Epicea dwie. Widziałem te uśmiechy zwycięstwa na ich twarzach... Byli pewno siebie.
,,Skoro mają takie karty.... zaryzykuję..." - Zdecydowałam wymienić damkę, waleta i czwórkę.
Odwróciłam karty.
,,Cztery asy i król kier... " - Nie wierzyłam własnym oczom.
-Wykładamy. - Zarządziła Rajca.
Wszyscy w tej samej chwili położyli karty. Filia miał trzech króli i dwie damy, Tonila jedną damę i trzech waletów, a Epicea damkę, waleta, dziesiątkę, dziewiątkę i ósemkę pik. Leala miała waleta, dziesiątkę, dziewiątkę, ósemkę i siódemkę karo.
-Wygrałaś Rais. - Stwierdziła Epicea wstając. - Robi się już późno. Pora spać.
Wszyscy spojrzeliśmy na dziewczynę. Widziałam w oczach Tonili ten błagalny wzrok... Niestety, Rajca nie uległa. Filia wyszedł z pokoju do siebie. Przebrałyśmy się z dziewczynami i położyłyśmy.

Następnego dnia Tonila mnie obudziła.
-Przyszedł do ciebie list. - Dała mi kopertę. - Eric kazał przekazać.
Otworzyłam kopertę...

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz